logo
Wersja dla niedowidzących
  Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 POWIATOWY URZĄD PRACY
minus Dane podstawowe
minus Godziny urzędowania
minus Moja sprawa w urzędzie
minus ePUAP
 STRUKTURA ORGANIZACYJNA
minus Kierownictwo Urzędu
minus Organizacja Urzędu
minus Zakres Kompetencji
minus Schemat organizacyjny
minus Regulamin organizacyjny
minus Statut Powiatowego Urzędu Pracy
 POWIATOWA RADA RYNKU PRACY
minus Zakres Kompetencji
minus Obecny Skład Rady
minus Poprzednie kadencje Rady
minus Nowe kierunki kształcenia
 OFERTY PRACY
plus Praca w PUP Siemianowice Śląskie
minus Centralna Baza Ofert Pracy
minus Regionalne Oferty Pracy
 WNIOSKI I FORMULARZE
minus Druki do pobrania
minus Rejestracja
 INNE
minus KONTROLE PUP
minus Czym jest BIP ?
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Akty Prawne
minus Nieodpłatna pomoc prawna
minus Obowiązujące stawki, kwoty
minus Redakcja Biuletynu
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
A A A


 

Dyrektor

Powiatowego Urzędu Pracy w Siemianowicach Śląskich

poszukuje kandydatów na stanowisko:

KSIĘGOWEJ

w referacie finansowo-księgowym

Liczba lub wymiar etatu: 1

 

Główne obowiązki:

- prowadzenie spraw związanych z obsługą finansowo–księgową oraz ewidencji księgowej,
- sporządzanie list płac i przelewów wynagrodzeń na rachunki pracowników,
- sporządzanie deklaracji do urzędu skarbowego,
- sporządzanie przelewów,

- bieżące księgowanie wpłat i zwrotów,
- codzienne i okresowe uzgadnianie zapisów księgowych,
-
sporządzanie list zasiłkowych, rozliczeń z ZUS i kasami chorych,
- rozliczanie delegacji.


Wykształcenie:

- wyższe ekonomiczne, jednolite studia magisterskie, ekonomiczne studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3-letnia praktyka w księgowości lub średnia policealna lub pomaturalna szkoła zawodowa o kierunku rachunkowość i co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości.

 

 Wymagania konieczne:

- co najmniej 3 letni staż pracy na samodzielnym stanowisku w komórkach rachunkowości,
- znajomość zasad prowadzenia księgowości budżetowej, planowania i opracowywania budżetu, sporządzania sprawozdań finansowych oraz prowadzenia obsługi płacowej,

- znajomość ustawy o rachunkowości i ordynacji podatkowej,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn).

- umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Płatnik, Symfonia).

 

Wymagania pożądane:

- doświadczenie w rozliczaniu programów finansowanych ze środków Unii Europejskiej (sporządzanie sprawozdań oraz wniosków o płatność),

- zdolność analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność, odporność na stres,
- kreatywność, sumienność, wysoka kultura osobista.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

- kopie trzech pierwszych stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

- kopie świadectw pracy oraz ewentualnych zaświadczeń o ukończonych kursach

- życiorys i list motywacyjny.

 

Dokumenty należy składać w terminie do: 29.08.2005r.

Pod adresem:

Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich

ul. Wyzwolenia 17

41-103 Siemianowice Śląskie

z dopiskiem

Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data udostępnienia informacji: 2005-08-16 00:00:00
Data ostatniej aktualizacji: 2005-08-16 14:54:27

Wersja do wydruku...

corner   corner