Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy w Siemianowicach Śląskich
poszukuje kandydatów na stanowisko:
REFERENTA
w referacie organizacyjno prawnym
Liczba lub wymiar etatu: 1
Główne obowiązki:
- obsługa kancelaryjna urzędu,
- przyjmowanie, rejestrowanie, gromadzenie i przechowywanie korespondencji Urzędu,
- archiwizacja dokumentów związanych z funkcjonowaniem Urzędu,
- gromadzenie i przechowywanie pism Dyrektora Urzędu,
- przyjmowanie interesantów i kierowanie ich do właściwych stanowisk merytorycznych,
- łączenie rozmów telefonicznych oraz obsługa faksu,
- gospodarka (ewidencjonowanie) druków (formularzy) urzędowych.
Wykształcenie:
- średnie
Wymagania konieczne:
- znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
- znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub państwowej,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych (telefon, faks, ksero) oraz komputera,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn)
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność,
- odporność na stres.
Wymagania pożądane:
- znajomość systemu informatycznego Urzędów Pracy