logo
Wersja dla niedowidzących
  Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 POWIATOWY URZĄD PRACY
minus Dane podstawowe
minus Godziny urzędowania
minus Moja sprawa w urzędzie
minus ePUAP
 STRUKTURA ORGANIZACYJNA
minus Kierownictwo Urzędu
minus Organizacja Urzędu
minus Zakres Kompetencji
minus Schemat organizacyjny
minus Regulamin organizacyjny
minus Statut Powiatowego Urzędu Pracy
 POWIATOWA RADA RYNKU PRACY
minus Zakres Kompetencji
minus Obecny Skład Rady
minus Poprzednie kadencje Rady
minus Nowe kierunki kształcenia
 OFERTY PRACY
plus Praca w PUP Siemianowice Śląskie
minus Centralna Baza Ofert Pracy
minus Regionalne Oferty Pracy
 WNIOSKI I FORMULARZE
minus Druki do pobrania
minus Rejestracja
 INNE
minus KONTROLE PUP
minus Czym jest BIP ?
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Akty Prawne
minus Nieodpłatna pomoc prawna
minus Obowiązujące stawki, kwoty
minus Redakcja Biuletynu
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
A A A


Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy w Siemianowicach Śląskich
poszukuje kandydatów na stanowisko:
KIEROWNIKA REFERATU ORGANIZACYJNO PRAWNEGO
w referacie organizacyjno prawnym
Wymiar etatu: 1
 
Główne obowiązki:
 
-          Wykonywanie kontroli pracy podległych pracowników z punktu widzenia merytorycznego i formalnego.
-          Podejmowanie decyzji oraz wydawanie dyspozycji w granicach wynikających z zakresu działania komórki organizacyjnej na podstawie upoważnienia Dyrektora PUP lub Zastępcy Dyrektora PUP.
-          Przygotowywanie projektów aktów normatywnych wydawanych przez Dyrektora Urzędu.
-          Opiniowanie spraw ze stosunku pracy.
-          Sporządzanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach skomplikowanych lub wątpliwych.
-          Informowanie pracowników o zmianach zachodzących w przepisach prawa. 
-          Sporządzanie projektów pism procesowych w sprawach toczących się przed organami wymiaru sprawiedliwości.
-          Opracowanie projektów regulaminów wewnętrznych Urzędu.
-          Prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu.
-          Zarządzanie danymi dotyczącymi składników płacy pracowników.
-          Organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów.
-          Opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji dotyczącej pracowników Urzędu.
-          Obsługa prawna Urzędu.
-          Rozpatrywanie skarg i wniosków.
-          Sporządzanie dokumentacji na potrzeby zamówień publicznych.
 
Wykształcenie:
 
-          Wyższe na kierunku prawo.
 
Wymagania konieczne:
 
-          obywatelstwo polskie, 
-          pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych, 
-          stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym. 
-          nieposzlakowana opinia, 
-          co najmniej dwuletni staż pracy: 
a) na stanowiskach urzędniczych w urzędzie marszałkowskim, wojewódzkich samorządowych jednostkach organizacyjnych, starostwie powiatowym, powiatowych jednostkach organizacyjnych, urzędzie gminy, w jednostkach pomocniczych gminy oraz w gminnych jednostkach i zakładach budżetowych, biurach (ich odpowiednikach) związków jednostek samorządu terytorialnego oraz zakładów budżetowych utworzonych przez te związki, biurach (ich odpowiednikach) jednostek administracyjnych jednostek samorządu terytorialnego , lub 
b) w służbie cywilnej, lub 
c) w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk obsługi, lub 
d) w innych urzędach państwowych, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi, lub 
e) na kierowniczych stanowiskach państwowych
-          bardzo dobra znajomość ustawy Kodeks pracy i rozporządzeń wykonawczych do ustawy
-          bardzo dobra znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
-          bardzo dobra znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
-          znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
-          znajomość zasad funkcjonowania administracji samorządowej oraz publicznych służb zatrudnienia,
-          umiejętność obsługi komputera (WINDOWS 98/2000/XP, WORD, EXEL). 
 
Wymagania pożądane:
 
-          doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym,
-          znajomość systemu informatycznego Urzędów Pracy „PULS”
-          znajomość języków obcych,
-          dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole
-          dyspozycyjność, komunikatywność, samodzielność.
-           
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
 
-          kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-          oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
-          kopie trzech pierwszych stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
-          oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-          kopie świadectw pracy oraz ewentualnych zaświadczeń o ukończonych kursach
-          życiorys i list motywacyjny.
 
Dokumenty należy składać w terminie do: 14.02.2008r.
Pod adresem:
 
Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
ul. Wyzwolenia 17, 41-103 Siemianowice Śląskie
z dopiskiem „Oferta pracy – Kierownik referatu” (liczy się data wpływu)
 
 
Inne informacje:
 
Po upływie terminu do złożenia dokumentów dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Siemianowicach Śląskich upowszechnia w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej lub testu kwalifikacyjnego. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. 
Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej.
 

Dyrektor

Powiatowego Urzędu Pracy w Siemianowicach Śląskich

w związku z utworzeniem stanowiska pracy dla osoby niepełnosprawnej

poszukuje kandydatów na stanowisko:

REFERENTA
w referacie organizacyjno prawny
Wymiar etatu: pełny
 
Główne obowiązki:
-  
obsługa kancelaryjna urzędu,
-  
przyjmowanie, rejestrowanie, gromadzenie i przechowywanie korespondencji Urzędu,
-  
archiwizacja dokumentów związanych z funkcjonowaniem Urzędu,
-  
gromadzenie i przechowywanie pism Dyrektora Urzędu,
-  
przyjmowanie interesantów i kierowanie ich do właściwych stanowisk merytorycznych,
-  
łączenie rozmów telefonicznych oraz obsługa faksu,
-  
gospodarka (ewidencjonowanie) druków (formularzy) urzędowych.
 
Wykształcenie:
-  
średnie
 
Wymagania konieczne:
-  
znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy,
-  
znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
-  
doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub państwowej,
-  
umiejętność obsługi urządzeń biurowych (telefon, faks, ksero) oraz komputera,
-  
uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn)
-  
umiejętność pracy w zespole,
-  
dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność,
-  
odporność na stres
-  
orzeczenie o lekkim stopniu niepełnosprawności lub inne równoważne.
 
Wymagania pożądane:
-  
znajomość systemu informatycznego Urzędów Pracy „PULS”
-  
dyspozycyjność, samodzielność,
-  
kreatywność, sumienność, wysoka kultura osobista.
 
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-  
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-  
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
-  
kopie trzech pierwszych stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego,
-  
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-  
kopie świadectw pracy oraz ewentualnych zaświadczeń o ukończonych kursach
-  
życiorys i list motywacyjny.
 

Dokumenty należy składać w terminie do: 04.02.2008r.

Pod adresem:

Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich

ul. Wyzwolenia 17

41-103 Siemianowice Śląskie

z dopiskiem „Oferta pracy - Referent”

(liczy się data wpływu)

 
Inne informacje:

Po upływie terminu do złożenia dokumentów dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Siemianowicach Śląskich upowszechnia w Biuletynie Informacji Publicznej listę kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.

Kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej lub testu kwalifikacyjnego. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. 

Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru w Biuletynie Informacji Publicznej.

Osoba, która wytworzyła informację: Administrator
Osoba, która odpowiada za treść: Administrator
Osoba, która wprowadzała dane: Administrator
Data wytworzenia informacji: 2006-01-05 07:55:54
Data udostępnienia informacji: 2006-01-05 07:55:54
Data ostatniej aktualizacji: 2008-01-31 11:39:17

Wersja do wydruku...

corner   corner