Dyrektor
Powiatowego Urzędu Pracy w Siemianowicach Śląskich
poszukuje kandydatów na stanowisko:
INSPEKTORA
w referacie informatyki i statystyki – Miejskie Centrum Informacji
Liczba lub wymiar etatu: 1
Główne obowiązki:
- aktywizacja społeczności lokalnej poprzez zapewnienie bezrobotnym i poszukującym pracy dostępu do rynku pracy, w tym ofert pracy poprzez informowanie o: ofertach zatrudnienia, prac subsydiowanych, wolontariatów, szkoleń, zagadnień z zakresu prawa pracy oraz zakładania własnej działalności gospodarczej, adresach urzędów pracy oraz innych organizacji świadczących pomoc osobom poszukującym pracy, o szkołach i kursach dla osób pragnących kontynuować edukację, europejskich rynkach pracy oraz unijnych programach skierowanych do małych i średnich przedsiębiorstw,
- informowanie przedsiębiorców o możliwościach pozyskiwania funduszy unijnych, funduszy pożyczkowych i poręczeniowych na potrzeby i rozwój działalności gospodarczej oraz pomoc przy sporządzaniu wniosków
- bieżący nadzór nad sprzętem komputerowym,
- aktualizacja serwisu internetowego,
- prowadzenie konsultacji merytorycznych dla użytkowników systemów informatycznych,
- prowadzenie szkoleń informatycznych.
Wykształcenie:
- wyższe
Wymagania konieczne:
- biegła znajomość problematyki funkcjonowania funduszy strukturalnych,
- biegła znajomość problematyki funkcjonowania funduszy pożyczkowych i poręczeniowych,
- biegła znajomość programów biurowych i Internetu,
- biegła znajomość technologii sieciowych (Novell),
- znajomość zagadnień związanych z administrowaniem systemami informatycznymi (WINDOWS 98/2000/XP),
- serwis urządzeń komputerowych i biurowych oraz umiejętność prowadzenia szkoleń.
Wymagania pożądane:
- znajomość systemu informatycznego Urzędów Pracy